Čišćenje podruma i odnošenje starih stvari

Raščistite svoj prostor u potpunosti

Ne bez razloga mnogi koji se bave uticajem žiovotnog prostora na ljude koji u njemu borave, preporučuju da treba raspremiti životni ili poslovni prostor i iz njega ukloniti apsolutno sve stare stvari. Posebno se to odnosi na stvari, koje iz nekog razloga ne funkcionišu, jer prema tvrdnjama, sve to “odnosi“ životnu energiju iz određenog prostora.

Upravo zato se i preporučuje svima, koji se u svom životnom ili poslovnom okruženju ne osećaju naročito prijatno, da najpre pogledaju dobro oko sebe i utvrde kojim i kakvim stvarima su tačno okruženi.

Ako u blizini vašeg kreveta ili radnog stola postoji, na primer neispravan sat, nema potrebe da stoji više tu. Ne oklevajte i bacite ga, zamenite ga novim koji radi. To je tek jedan od primera zbog kojih se preporučuje da raščistite prostor u kome boravite, jer ćete se sigurno nakon toga osećati mnogo bolje. A to je, zapravo samo jedna sitnica.

Međutim, poznato je da mnogi prilikom selidbe ne praktikuju da se oslobode starih stvari, primarno zato što ih za njih vežu određene uspomene. A onda se presele u novi prostor, pa ih nagomilavaju bez ikakve realne potrebe.

Upravo zato bi trebalo da razmislite o tome da li su vam zaista sve stvari i nameštaj, koji posedujete neophodni, te da raščistite svoj prostor u potpunosti i uživate u svoj njegovoj veličini, jedino tako ćete moći da se u svom stanu, kući ili kancelariji osećate prijatno, iako vam to možda i ne izgleda tako, prosto zato što ste se navikli.

Mi ćemo se pobrinuti za odnošenje starih stvari​

Dodatni problem kod raspremanja jeste i odnošenje starih stvari, jer kada su u pitanju delovi nameštaja ili neki veći predmeti, recimo, njih jednostavno ne možete ostaviti pored gradskog kontejnera. Možete, ali ne biste trebali i smeli to da uradite.

Budući da postoje određene komunalne službe, koje kažnjavaju građane, ako ne poštuju pravila o odlaganju takvog otpada, sasvim je jasno što je dobro za odvoz starih stvari u vaše ime izvrši Kombi prevoz No.1.

Kada se za tu uslugu odlučite, trebalo bi i da se sa našim radnicima dogovorite oko detalja, odnosno da im dostavite najpre adresu na kojoj mogu preuzeti stare stvari, odnosno delove nameštaja, te da sa njima precizirate i detalje u vezi sa terminom.

Možete biti potpuno sigurni da će naši iskusni radnici, koji su pravi profesionalci u svom poslu, u vrlo kratkom roku da izvrše odnošenje starih stvari iz vašeg stana ili kuće, odnosno kompanije. Na taj način će i vas rasteretiti bespotrebne brige oko toga šta da radite sa svim tim starim nameštajem i pokućstvom, a posebno ako ste za prostor na novoj lokaciji već kupili sve što će vam biti potrebno.

Zapravo, ne postoji ništa bolje što prilikom selidbe možete učiniti, nego da angažujete naše profesionalne radnike, koji će umesto vas da odnesu sve stvari koje vam više nisu potrebne.

Odnošenje starih stvari iz stana

Sasvim je logično da prvo o čemu razmišljate kada je potrebno da se preselite u novi životni ili radni prostor, bude kako to na najbolji mogući način i sa najmanje stresa da učinite. Tim pre što je neophodno da celokupnu selidbu što bolje organizujete, počev od pakovanja stvari, preko njihovog transporta, do preseljenja na novu lokaciju.

Ali u principu mnogima ne pada na pamet da je potrebno da se tom prilikom pobrinu i za odnošenje starih stvari iz stana, pa tako verovatno ni vi niste na to pomislili. Posebno ukoliko ste u novom prostoru planirali da koristite tek kupljeno pokućstvo i nameštaj treba da mislite i na ovaj detalj, jer nema poentu da zatrpate taj prostor nepotrebnim starim nameštajem i stvarima, koje vam zapravo više i ne koriste.

Na vašu sreću, Kombi prevoz No.1 obezbeđuje i tu uslugu po zahtevu. Dovoljno je da informišete naše zaposlene o tome šta je sve potrebno odneti od nameštaja, odnosno od starih stvari i da se sa njima dogovorite kada će to učiniti. Sve ostalo je naša briga. Od vas se samo zahteva da precizno informišete naše radnike o svemu i da nastavite sa selidbom.

Odnošenje starog nameštaja

Odnošenje starog nameštaja je usluga koja će vam biti potrebna u situacijama kada ste kupili nove komade nameštaja, praznite stan koji prodajete, ili jednostavno želite da proširite svoj životni ili radni prostor i oslobodite se nepotrebnog nameštaja. Vaš stari nameštaj možemo odneti na deponiju, prevesti ga u vikendicu ili isporučiti nekome kome želite da ga poklonite ili prodate.

Potrebno je da nas kontaktirate i da sa našim zaposlenima definišete detalje ove usluge. Vrlo je važno da nas obavestite o količini i dimenzijama nameštaja, ali i o željenom terminu kada vam odgovara da izvršimo odvoženje nameštaja.

Podrazumeva se da ćete tom prilikom dostaviti i adresu, kao i ostale podatke za kontakt.

Ukoliko imate bilo kakve dodatne zahteve poput demontaže i montaže nameštaja, njegove zaštite za trensport, i drugih ne oklevajte da nam ih saopštite, budite sigurni da ćemo učiniti sve ih ispunimo.

Odnošenje starog nameštaja cena

Kada je u pitanju odnošenje starog nameštaja, cena zavisi pre svega od količine i dimenzija nameštaja, zatim od udaljenosti do deponije ili lokacije na koju želite da ga odvezemo. Takođe i mogućnost upotrebe teretnog lifta smanjiće cenu u odnosu na situaciju kada nameštaj mora biti prenet ručno.

Cena odnošenja starog nameštaja je simbolična u odnosu na emotivnu korist koju dobijate oslobađanjem vašeg životnog ili poslovnog prostora.

Upravo zato savetujemo svima
koji se preseljavaju u novi prostor da za sobom ostave sve ishabane, zastarele ili oštećene komade nameštaja.

Čišćenje podruma i odnošenje stvari

Bez obzira da li ste se u novi stambeni, odnosno poslovni objekat tek uselili ili se iz njega preseljavate na neku drugu lokaciju, svakako je dobro raspremiti taj prostor, ali i prateće prostorije poput podruma i tavana.

U tom smislu je vrlo korisno znati da Kombi prevoz No.1 vrši i čišćenje podruma, tavana i garaža po vašem zahtevu. Osim čišćenja podruma nama možete prepustiti i odnošenje stvari, što su usluge koje će naši radnici profesionalno izvršiti.

Iako možete i vi u tome da im pomognete, svakako nemate razloga za brigu, tako da im celokupan posao bez ikakve bojazni možete u potpunosti prepustiti. Prethodno ćete se sa našim radnicima dogovoriti o tome šta sve treba da bude učinjeno, odnosno daćete im dozvolu da ako je to potrebno određene stvari bace.

Vrlo je važno da budete informisani i o tome da kada se zahteva da bude izvršeno čišćenje podruma, cena će biti formirana upravo na osnovu vaših zahteva. Iz tog razloga je naročito važno da nas kontaktirate i iznesete nam sve detalje i zahteve.

Mi ćemo se pobrinuti da celokupan prostor u potpunosti bude raspremljen i očišćen, a sve one stvari koje su suvišne tom prilikom budu bačene.

Budite sigurni da ćemo omogućiti vama ili novim stanarima da i podrumski ili tavanski prostor koriste bez ikakvih smetnji.

Pozovite odmah i uverite se da smo najpovoljniji

Zašto da angažujete Kombi prevoz No.1

Dugogodišnje iskustvo

Više od petnaest godina se bavimo sređivanjem podruma, tavana i garaža

Poštujemo vaše vreme

Odaberite termin koji vam odgovara, budite sigurni da ćemo ga ispoštovati

Najpovoljnije usluge

Naše cene odnošenja starih stvari i čišćenja su veoma konkurentne